stinis-life

Alla inlägg under juli 2015

Av Stinis - 22 juli 2015 13:00

idag ( och igår) var jag på stan! så nu tänkte jag göra en haul.


på TGR köpte jag sudd som liknade snabbmat dom kostade 10 kr


på swappis köpte jag ett par byxor som kostade 10 kr


på ur o penn köpte jag ett halsband som kostade 10 kr


på stadium köpte jag en tröja som är randig den kostade  ca. 40 kr'


på HM köpte jag ett par byxor som kostade 199 kr


på HM köpte jag också vågra strumpor som kostade 79 kr


    hoppas ni gillade inlägget!!!

Av Stinis - 17 juli 2015 10:29

hej hej!   nu har jag inte skrivit på ett tag. men det är för att jag har varit borta i två veckor!!! vi åkte till mormor först och var där i typ 5 dagar. sen åkte vi till göteborg, där gick vi på liseberg!!! (det har varit en dröm för mig länge!). jag åkte lilla frittfall, rabalder, virvelvinden, 80-talsbilarna, någon tramp sak, floomride och kolerado. nästa dag gick vi på universeum där gjorde jag en superhjälte. och efter det åkte vi paddan. sen åkte vi till ett spa. där fick jag och min syster massage. man fick hälla över sig kallt vatten och gå in i en bastu och man fick bada i pool. sen åkte vi tillbaka till mormor där hittade jag och min syster två grodor som vi hade i en stor tunna. dagen efter det gick vi på en stor båt som var känd och som var en kopia av en annan som fanns för typ 500 år sen. men nu är jag hemma och det är skönt.

vad har ni gjort på sommarlovet eller vad ska ni göra? skriv gärna i komentarerna!

                                           hejdå!!!

Av Stinis - 2 juli 2015 10:51

          hej hej det här är teckningar jag har ritat. Det är Anna och Elsa från frost, Rapunsel, nalle Phu och en smurf. Var dom fina?

hej då

Av Stinis - 1 juli 2015 16:43

 Hej hej! Nu sitter jag här med min granne och vi har precis badat. Vi tänkte göra en grann tag. Det är en tag där man svarar på frågor om t.ex hur länge har ni varit grannar??   

NU KÖR VI!!


Hur länge har ni varit grannar?

Typ 5 år


Bor ni i lägenhet elr radhus??

Radhus


Har ni alltan?

Japp


Bor ni på landet elr i stor stan

Stor stan


bor det många barn på er gård??

ja


Skulle ni helst vilja bo med 1000 grannar eller inga alls?

1000 grannar


Har ni nära till skolan?

Yes. vi har ungefär 200 meter


Brukar ni leka tillsammas ofta?

Ja! nästan varje dag.


vad brukar ni göra?

vi brukar spela på datorn, baka, klä ut oss, ha vatten krig m.m


Går ni i samma skola?

Ja


Hoppas ni gillade inlägget  


Presentation


hej det här är en blogg om mitt liv och lite andra saker.
hoppas ni gillar bloggen!!!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards